Zobacz temat
 Drukuj temat
praca nakładcza i działaność
Pablosplus
Ad aklewe
Gdyby więcej było tutaj osób takich jak Ty potrafiących sprecyzować konkretnie swoje postępowanie w naszej sprawie.
Twoje ostatnie posty wiele wnoszą .Ja nie jestem prawnikiem ale prawie samodzielnie (pomagała mi bliska osoba)
przebyłem dwie różne sprawy sądowe o których pisałem wcześniej .Potrafiłem nawet zdobyć adresy zamieszkania pracodawców (zgodnie z prawem)
Nie wiem czy wysłałaś mi te skany gdyż chciałem się dzisiaj skoncentrować na tym co opisałaś na forum i nie zajrzę dziś na pocztę .
Bo w tym co napisałaś ostatnio dostrzegłem błędy w postępowaniu.
1. Przystąpiłaś do sprawy bez wiary że postępowałaś zgodnie z prawem .
2 .To jest kuriozalne ale nadal nie można się zorientować na forum kto jest pozwanym a kto powodem oraz najważniejsze czy ponosi się koszty prawników ZUS w przypadku
przegranej .Jeśli nie ponosi się tych kosztów są potężne pola manewrów .
3 .Byłaś bardzo solidnie i merytorycznie przygotowana do wygłoszenia mowy w sądzie (pewno przygotowywałaś się kilka dni do wygłoszenia wypracowania)
tylko że to już nie miałoby wpływu na przebieg sprawy .Sama zauważyłaś że Sąd tego nie słuchał . Dlaczego ? Bo Ty i adwokat nie skupiliście się na
na przygotowaniu pozwów lub odpowiedzi na pozwy i ich rzeczowym uzasadnieniu .Piszę dziwnie bo nie wiem kto jest pozwanym a kto powodem .
Wydaje mi się że przegrywamy dlatego że nie potrafimy sprecyzować prawnie tego do czego mieliśmy prawo wyboru .Bo skąd na rozprawie Twojej pojawia się kwota
507 zł , wyrok Sadu Najwyższego , fikcyjność umów dlatego że prawnicy ZUS potrafili te pojęcia wpleść prawnie w uzasadnienia przed rozpoczęciem sprawy .A Ty i adwokat
czy dołożyliście najwyższych starań do opini prawnej i prawa wyboru tytułu ubezpieczenia zgodnie z obowiązujących w tamtym okresie praw i interpletacji przepisów przez ZUS aby to odpowiednio